Paldies, ka apmeklējāt mūs Luckyeg!
Mēs cenšamies nodrošināt jums labāko iepirkšanās pieredzi. Ja neesat apmierināts ar savu pasūtījumu, lūdzu, saņemiet sazinieties ar mums, lai uzsāktu atgriešanas procesu 7 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs pieņemam tikai produktus to oriģinālajā stāvoklī - nelietotus, nemazgātus, nemainītus, nenodilinātus, tīrus, bez spalvām un matiem, ar pilnīgiem un pievienotiem birkām. Mēs nevaram apstrādāt produktus, kas tiek atgriezti bez mūsu iepriekšējas piekrišanas.
Ja vēlaties atgriezt jebkuru vai visus savus pasūtījuma priekšmetus, jums būs jāsaņem sazināties ar klientu apkalpošanu Sazinieties ar mums un jāiegūst "Preces atgriešanas" veidlapa, kas jāiekļauj jūsu sūtījumā.
Defektīvas, bojātas vai nepareizi nosūtītas preces
Jums ir tiesības saņemt pilnu atmaksu, ja jūsu preces ir defektīvas, bojātas vai nepareizi nosūtītas. Ja uzskatāt, ka jūsu preces tika bojātas piegādes laikā, jums jāsaņem "Bojājuma pierādījums" dokumentācija no piegādes pārvadātāja, kuru jāiekļauj atgrieztajā sūtījumā.
Krāsas neatbilstība
Jūsu datora ekrāna iestatījumi var mainīt attēlu krāsu, kas redzama vietnē. Neliela krāsas novirze nenozīmē, ka prece ir defektīva vai nepareizi nosūtīta. Tomēr, ja esat pārliecināts, ka esat saņēmis preci nepareizā krāsā, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanu, lai noskaidrotu, vai atgriešana vai atmaksāšana ir iespējama.
Cancelēšanas politika
Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, lūdzu, piesakieties Mani pasūtījumi, izvēlieties pasūtījumu, ar kuru jums nepieciešama palīdzība, un pieprasiet atcelšanu. Vai arī lūdzu, noklikšķiniet Sazinieties ar mums, lai turpinātu.
Darbības | Laika posmi | Atmaksājamā summa | |
Produkts | Piegādes izmaksas | ||
Atcelšana | 24 stundu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas | 100% | 100% |
24-48 stundu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas | 90% | 100% | |
Pēc 48 stundām, ja netiek nosūtīts | 80% | 100% | |
Pasūtījums nosūtīts | nav | nav |
Atgriešanas process
1. Iesniedziet atgriešanas pieprasījumu Sazinieties ar mums klientu apkalpošanai 7 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Lūdzu, pievienojiet paskaidrojumu un fotogrāfijas, norādot atgriešanas iemeslu.
Mēs paturam tiesības nepieņemt atgrieztos produktus bez iepriekšējas apstiprināšanas no mūsu klientu apkalpošanas.
2. Kad mūsu klientu apkalpošana ir apstiprinājusi jūsu pieprasījumu, mēs sniegsim jums atgriešanas adresi, kā arī "Preces atgriešanas" veidlapu, kuru jāaizpilda un jāiekļauj jūsu atgrieztajā sūtījumā. Lūdzu, sūtiet preci(-es) caur vietējo pastu 3-5 darba dienu laikā pēc atgriešanas veidlapas saņemšanas. Lūdzu, nelietojiet steidzamus kurjerus, piemēram, UPS, DHL vai FedEx; parasts ekonomisks pasta pakalpojums būs pilnīgi pietiekams. Lūdzu, saglabājiet izsekošanas numuru.
3. Visas atgrieztās preces tiks pārbaudītas. Mēs apstrādāsim atmaksu, kad apstiprināsim, ka produktam ir minētās problēmas. Pēc tam, kad atmaksu būs apstrādājusi mūsu uzņēmums, parasti ir nepieciešamas 10-15 darba dienas, lai nauda tiktu ieskaitīta jūsu kontā, atkarībā no jūsu bankas vai maksājumu pakalpojuma. Jūsu banka vai maksājumu pakalpojums var iekasēt nelielu transakcijas maksu.
Visas kredītkartes maksājumi tiks atmaksāti tikai uz sākotnējo kredītkarti.
Lūdzu, ņemiet vērā: mēs paturam tiesības neapstrādāt atmaksu, ja tās tiek atgrieztas nepieņemamā stāvoklī.